Vikken dag

Det har inte varit en lugn stund idag. Eller det har varit ganska lugnt men ändå inte. Vaknade typ 8 imorse och tvingade mig att plugga lite matte, men eftersom jag kört fast lite så kom jag inte långt. Städade lite istället och blekte tänderna igen.

Dagens Citat stämmer verkligen med min dag idag..
"En vän är en som vet allt om en och ändå tycker om en."

Klockan halv 11 var jag iväg på ett jobb och det var klart ca 5 i 12 då jag super stressat fick cykla till Bangården för att luncha med Therese, kommer att sakna henne så sjukt mycket. Bilder därifrån med mobilen, dvs lite suddigt.



  



Klockan 14 var jag på skolan och lärde mig andra gradensekvationer.. Jihaa! Det börjar bli ruskigt svårt i matten nu. Satt iallafall kvar där till 5 i 16 och cyklade då till Badis för att jobba lite igen. Klockan kvart i sex satt jag åter på cykeln och trampade mot Linda. Där har jag varit enda tills nyss och ätit super god mat, ätit efterrätt pannacotta(LYX), erkänt mina misstag och njutit av att ha en så bra vän!










Jag är så stolt över Linda.


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Tack raring... och jag är stolt över dig =) <3

2010-04-28 @ 10:13:54
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0