Klar!

Nu är efterrätten klar, laxröran klar, städning klart, duschat och diskningen klar. Så nu ska jag åka till Växbo och kika på brännbollen någon timme innan jag ska hem och fixa moset och shoopa in laxen i ugnen. Jag har en ny dryck på G också, hoppas den blir ok. Det är en rolig utmaning att fixa massa gott käk UTAN SOCKER!
Åhh jag längtar till ikväll nu, jag älskar verkligen att ha vänner här på middag! Vissa tror att jag tycker det är jobbigt men det är inte ett dugg jobbigt motför allt jag får av dom. Jag är lite ledsen eftersom det trots allt är en "hejdå" middag till Sanna. Men jag ska ju träffa henne på måndag också.

Det blir en repris på efterrätten ikväll, fast inga jordgubbar utan kanske svartvinbär?!.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Jaha vad kul :) Ja det blir ju så att man får skita i att köpa roliga saker när det är mycket måste ha grejer hehe :P Verkar som att din diet funkar bra. Jag har en kompis som också har börjat med den dieten. Tror det var samma i alla fall hehe :P

2010-08-21 @ 14:11:01
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0