Mörkt!

Fy fan vad jag är mörkrädd. Jag hade glömt hur rädd jag verkligen är. Jag kommer ju aldrig att kunna ha hund i höst och vinter för jag vågar inte gå ut. Jäkla tur att vi var ute på en längre runda vid 20, för nu blev det en riktig kortis. Inga lampor är det här heller och den vid min parkering är fortfarande inte lagad. Jag var dit och hämtade GPS grejen. Åker till Stockholm i morgon och jag kör alltid fel till Malin så nu ska jag vara förberedd tänkte jag:).

Hur ser ni på lögner? Jag är väldigt dålig på att ljuga men ibland känner jag att det är mycket lättare att ljuga, man slipper andras åsikter liksom. Har ljugit två gånger den senaste tiden och det är fan inte bra! Eller 1 lögn och en undanhållande av sanningen bara. Undanhållandet av sanningen tror jag att jag ska erkänna här snart..

Det känns som att jag har gått upp alla kilon denna vecka som jag har gått ner de tre föregående, men det får vi ju reda på imårron.. spännande!

A snikepik på efterrätten till på fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0