Äggkokar kollare

Här får ni ett hett tips! Jag har köpt den på Albert & Herbert i Bollnäs!

Jag äter ju konstant ägg nu för tiden. Kokta, stekta, rörda, omelettade...
Jag lyckades sällan med de kokta äggen, tills jag hittade denna briljanta uppfinningen! Det är en äggkokar kollare som man bara pluppar i vattnet tillsammans med äggen! DU behöver inte ha koll på tiden eller kokningen eller nått. Det enda du inte kan vara är färgblind, jag vet att det är ganska vanligt, främst bland killar. Denna kan man dock använda enkelt om man nu kan se färger!

När du pluppar i den är den röd..

Om du vill ha äggen lite lösa så bör du ta upp dom när äggkokar kollaren är halvt gul/röd..


Jag vill ha dom hårdkokta så jag kokar tills äggkokaren blitt helt gul..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart finns dem att köpa? =)

2010-12-26 @ 10:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0