Diet vecka 24

God morgon mina änglar! Idag är jag så glad! Jag ser på bilderna att jag har blitt mindre tjock! Fatta vilken lycka att se resultat på kroppen! Det är mycket roligare än att se resultat på vågen & Det mina damer och herrar? är ju jävligt härligt! Så därför ska jag idag njuta av min mindre tjocka kropp!
Jag har gått ner 1,2 Kg sedan förra veckan! Så nu ligger jag på precis minus 22 kilo! 23 kilo var ju målet till jul men då var inte Spanien resan och sånt inräknat.

Bilder skulle komma vid minus 21 kilo så såhär ser jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

1,2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=) haha det är ju HELT underbart hanna, jag tycker det är helt otroligt hur bra det här funkar!!!=) Grattis!!!!!!

2010-12-23 @ 15:01:28
Postat av: Linda C

men HANNA!!

Vilken skillnad!!! Det är helt galet vad COOLT!!

Fan va nöjd du skall vara med dig själv!!

haha Fan va häftigt! Vilken resa :)

GRATTIS Hanna!!!

2010-12-27 @ 09:04:55
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0