Förklaring!

Hej!

Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat om dieten! Kul att ni bryr er. Det har inte gått dåligt och det har inte gått bra. Jag har inte vägt mig överhuvudtaget därför att jag glömde totalt bort det idag i all veterinärhets. Jag har varit nervös så länge nu att jag har ansträngnings huvudvärk idag. Men nu är det äntligen över. Jag var i rummet när de sprutade sövmedel i stackars lilla Baltazar. Han skulle fixa sina tänder om ni missat det. Dra ut någon tand och slipa/putsa de andra. Nu är hans mun fräsch och ska dofta gott inom en vecka. Han ska äta antibiotika i 14 dagar också.

Det är i alla fall därför jag inte lagt ut något "Diet inlägg" idag för jag hade ingen tanke på vågen imorse när vi åkte iväg till veterinär stationen. Jag kommer att väga mig imorgon och lägga ut ett inlägg då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0