Foto produkter..

Alltså shit vad det skiljer i priser på fotoframkallning. Jag brukar beställa mina fotoböcker på Ifolor.se men nu när jag skulle framkalla förstoringar mm så blev summan på 357 kronor. Vilket jag ansåg och anser är lite för dyrt så jag googlade "billiga förstoringar". Jag fick då upp Fujidirekt.se priset blev då 157 för precis samma kort! Jag kunde dock inte redigera korten till svartvitt men det gör inte så jättemycket just i detta fallet.

Jag tänkte dock gynna Bollnäs när jag skulle framkalla dessa kort. Där kostar dock 1 förstoring 229 kronor, nu fick jag en ännu större förstoring för 89 kronor. Det är verkligen skillnad och då väljer jag billigast nu när jag har tid på mig.

Sofia har önskat att jag skaffar fram några kort på mig själv som hon ska ha på sin "fotovägg".
"De ska vara lite roliga!, men fina" - sa hon.

Jag


Linda


Sofia her self!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken underbar bild på dig hanna, symboliserar dig verklige, vinden i ditt vilda hår och ett skratt på läpparna haha=)

2010-12-07 @ 02:14:06
Postat av: Linda

Fin bild på mig ;)

2010-12-07 @ 08:08:03
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Jannica

Jag beställer från fuji och de är hur bra som helst :D Plus man oftast får de mindre mer eller mindre gratis, frakten som kostar :P. Snygga mys strumpor, charmiga D:

2010-12-07 @ 10:19:12
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0