Fryyyser

Gud nu har jag varit i ett ridhus i två timmar. Tänkte inte så mycket på att det var kallt när jag var där men nu känner jag mig genom frusen. Ska nog göra mig en kopp te och krypa ner under en filt och ett eller två avsnitt av Mord i Sinnet! Min snälla mamma är hund vakt trots att hon har stor middag/fest ikväll. Baltazar ville inte följa med hem så då fick han stanna! Ska ändå till mormor imorgon och göra sill.

Vet ni hur skönt det var att låsa dörren nu när jag kom hem och veta att jag inte behöver låsa upp den förrän imorgon?!? Så härligt! Jag behöver inte gå ut överhuvudtaget på 14 timmar:).. Wiihooo!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vilken fin bild :)

2010-12-18 @ 20:52:47
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du va jätte söt på den bilden! :)

2010-12-19 @ 09:49:32
Postat av: Sanna

fasiken vad dina fina ansiktsdrag börjar krypa fram!!!!!!!!!

2010-12-19 @ 17:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0