Go kväll!

Trots att jag har massor med tid dessa dagar så har jag inte haft ro att verkligen sätta mig ner och blogga. Det har blitt massa familjemys och middagar hit och dit. Imorgon blir det lugna gatan för familjen ska på Bandy! Årlig tradition?! Jag tror fan de är på Bandy varje gång det är match i Bollnäs. Jag var med en gång men det är kallt och svinigt dyrt. 200 pix kostar det att gå in. Så jag skiter i det och stannar hemma och tar en lång prommis med Baltazar som blitt förslöad av hela julen och fixar lite mat tills de kommer hem tror jag. Ska kanske ner på stan och träffa Mina som är hemma från Malmö också. 

Jag har läst massa också. Bingo Rimers bok läste jag ut på två kvällar, jag skulle kunna ha läst tre av hans böcker. Den var väldigt lättläst och handlingen var ju bara om hans liv och alla tjejer han fått i säng och fotograferat. Han verkar dock vara en trevlig prick trots allt.

Nu läser jag denna bok och det går mycket segare må jag säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0