GOTT NYTT ÅR!!

Förra årets löften var
Löften 2010
* Skaffa mig ett jobb som jag verkligen vill ha
* Åka på minst en nöjes resa. Bulgarien eller Kroatien står högt på önskelistan.
* Åka på en tur till Danmark med familjen?!
* Engagera mig lite mer i Partylite, 2 partyn/månaden?
* Spendera ännu mer tid med mina vänner
* Hälsa på de vänner jag har utspridda över landet..
Mina - Malmö
Sanna - Västerås
Katja - Luleå
& Hanna, Malin och Grodan såklart..

Jag har inte skaffat mig det jobb jag vill ha. Kommer heller inte kunna göra det förrän jag verkligen kommit fram till vad jag vill göra. Jag ska satsa på F och tjäna pengar nu + att jag ska fortsätta med mitt "kött" projekt.
Jag har varit på Mallis så den klarade jag av.
Ingen tur till Danmark men en till Vinströmmarna och en till Dalarna, det var minst lika bra.
Partylite har jag jobbat på med ganska bra men inte två partyn varje månad, inte under sommaren iaf tror jag.
Spendera mycket tid med mina vänner lyckades jag med även detta år.
Jag var till Sanna, Hanna, Malin och Linnea men hann inte med Katja och Mina. Men det är ju tur att det blir ett år till.

Jag känner inte att jag har några (allvarliga) olater eller dåligheter för mig just nu som jag bör sluta med. Jag är väldigt skötsam och mår väldigt bra! Så det vore ju riktigt korkat att ändra på ett vinnande koncept?! Men jag har knopat ihop några saker jag VILL under 2011.

LÖFTEN 2011
* Hålla dieten! Sålänge jag mår bättre av den!
* Återgå lite mer till den gamla Hanna. Den nya Hanna är inte alltid bättre, jag är väldigt mycket mer känslig nu än förut.
* Åka på minst en utlandsresa!
* Uppskatta mina Nära och Kära lika mycket som nu.
* Våga fortsätta Hoppa om jag hamnar vid ett stup (flygresa, spruta för Thailand mm)
Jag har hoppat detta år och för det är jag så sjukt STOLT över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0