Julafton & Klappar

Jag är trots allt glad att jag stannade hemma på Julafton. Nu ska jag stanna kvar här i några dagar och bara mysa, äta gott(mest LCHF) och umgås.
Bilder från dagen..

Mamma hade som vanligt varit uppe före alla oss andra och gjort mysigt..


Pappas sida av släkten kom hit och åt frukost med oss!


Sofia & Lukas


Arne & Signe & Baltazar


Pia, Lukas, Marlene, Titti, Malin, Majka, Mardelene, Patrik och Niklas..


Bordet i köket.. Johan, Sofia, Lukas, Pia och Marlene


Min lunch


Baltazar och jag gick till mormor och morfar för att få lite frisk luft och en promenad. Det började redan bli mörkt och vi kom dit före klockan 15 så vi hann se Kalle Anka!




Jul Mys och Jul middag!


Baltazar och jag gick upp till syrran och Sam


Det var Mörkt..


..Snö upp till knäna..


..& Kallt ( typ 23-24 minus grader)..Ser ni mina ögonfransaar?


Huset såg rätt varmt ut när vi väl kom fram


Det blev klapputdelning och surrigt!


Jag myste ner mig med fina Elina


Jag berättar om alla klappar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0