Julklappsmys

Jag älskar att pyssla med julklappar och har nu julklapps inslagning lite nu och då. Annars brukar jag spara alla klappar och slå in dom samtidigt, men varför inte sprida ut glädjen?
Ikväll har jag verkligen haft en egen liten mys kväll. Slagit in julklappar och myst med djuren här hemma. Det är så härligt när hela lägenheten är en och fin. Massa ljus tända och bara få mysa ner sig i soffan och göra sånt jag gillar allra mest. Det enda som saknas är en kopp med glögg..
Några nya klappar..


Mitt jul fönster.. Ser ni min fina adventljusstake?


Jag i den sköna rosa kvällen till ära!

Kommentarer
Postat av: Armanane

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-11-10 @ 08:27:06
URL: http://armanane.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0