Lite mer klar

Fy vad jag fick mycket att göra när jag gjorde en lista. Jag orkar INTE ta tag i allt idag faktiskt. De julklappar jag har hemma är nu klara, eller alla utom tre. Gash jag kommer aldrig bli klar..

Imorgon måste jag städa, välja ut flaskor jag får ha i badrummet, betala räkningar, ringa AF, tvätta, klura fram hur jag ska lyckas göra en julklapp bra(det råkade bli lite fel i måtten så som det är nu:( och jag hinner inte göra om allt), fixa julklapp till E, tända det 4:de ljuset, måla naglarna, förhoppningsvis hämta ut två eller tre paket, vara ute med Baltazar och förhoppningsvis träffa Sofia så jag får lite energi! Sen kommer ju Vidde imorgon bitti också.. så pysslet med annat kommer kanske i prio 3 haha.. Vidde... Baltazar... MÅSTEN!
Julklappar!! Åh jag kan inte låta bli att komma lite i jul stämmning..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:49:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0