Missen

Katten är lite sur för tillfället, eller sinnes förvirrad iaf. Jag har flyttat hennes korg till köket och ställt en ny fin "stuga" på hennes sovställe. Men tror ni hon lägger sig i den? Nej, hon går och lägger sig mitt på köksgolvet där den gamla korgen står. Det är inte ens någon filt i den för jag slängde den. Måste väll köpa en ny fin filt nu och ställa tillbaka korgen för hon verkar inte gilla det nya huset. Kanske ställer korgen under sängen eller nått, det är ju bara där jag har golv yta. Katten tycker det är jättekonstigt när jag städat och torkat överallt och flyttat grejer. Hon går runt och nosar och utforskar som om hon inte varit här förut.

Gårdagens bilder på min underbart söta och underbara katt!

Kommentarer
Postat av: Jenseli

Really great site man!!

2011-02-25 @ 09:59:44
URL: http://jenseli.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0