Nu känner jag mig hyffsat nöjd!

Hur känner ni? Jag fick ju ingen hjälp av er så jag tog saken i egna händer. Jag tycker dock att bloggen känns bakovänd eftersom jag "snurrat" den. Men jag tror det blir bra. ska göra om färgerna lite på side sen och göra om där man kommenterar, men det är bara små saker. Ska ta bort den där HannaKJonsson loggan under varje inlägg också tror jag.. Kanske göra om eller bara ta veck.

Gud va man får vrida och vända på varenda liten siffra/bokstav när man gör om bloggen! Linda nu har jag äntligen lärt mig lägga in större bilder i "side" grejen. Som den på Baltazar och mig längst upp till vänster! Så om du vill kan jag knopa in någon bild på sidan i din blogg med!

Det är galet många gånger jag förhandsgranskar.
Så såhär ser det ut på min dator när jag är i designar tagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0