Shopping infernia!

Jag älskar att handla saker. Försöker ju så gott jag kan att inte shoppa nu utan istället spara pengar. Eller överleva överhuvudtaget. Jag känner mig inte så rik för tillfället. Jag vill ha en stor fet lön nu! Men detta hindrade inte mig från att shoppa loss på allt möjligt idag.

Jag köpte mig ett par promenadskor som jag ska ha till våren. Jag gillade färgerna och dom var riktigt sköna så jag kunde inte låta bli.


Nytt till badrummet!
Tuberna är den härligaste dusch cremen som har uppfunnits! Jag älskar den! Perfekt att ta med utomlands! den doftar fruktigt och fräscht!
Tvålen doftar underbart och så blev det lite bubbelbad!


Köpte en ny fräsig mössa också. Jag har bara svarta, vita, gråa och en röd mössa. Kände att det var dax för massa färg! Super stor och härlig!

Återkommer om ett tag med resten av grejerna..

Kommentarer
Postat av: Kusin Elina.

hej!

snygg färg det var på mössan då! :)

kraaam

2010-12-28 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0