Shopping

Nu ska jag åka iväg på en liten shopping runda. Köpa massa need to have saker. + att jag har fixat en tävling till er mina rara läsare. Rutten blir Rusta, Albert & Herbert och så kanske JC för att köpa en morots klänning. Väldigt sugen men det kanske är bättre att spara de där hundralapparna.

Annars så ska jag hinna skicka en massa mail, träffa Mina, träffa Sofia och så kanske mamma och pappa kommer och fixar parkeringsplatsen. Jag har en skit rolig dag framför mig med andra ord!

Detta var min frukost/lunch.. orkade inte äta upp allt dock. Men jag gjorde ett försök!
Ost, ägg med majonäs och peppar lax!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Mums!

2010-12-28 @ 13:54:21
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Sanna

gud vad god mat du äter hanna=)

2010-12-29 @ 03:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0