Skillnad!

Haha snacka om att jag har gjort er skadad med före/efter bilder. Jag tänkte inte ens på tjockleken när jag la ut God Jul inlägget. Jag tänkte bara visa vilka kläder jag hade denna jul motför förra julen. För att det inte skulle bli lika så tog jag en rosa blåsa denna julafton. Jag vet också att det är jag som gör bloggen väldigt diet fokuserad så jag förstår era tankar!
Här kommer jag i samma klänning som förra året. & japp det är viss skillnad & det är ju en jävla tur det! Dessutom ser jag brunare ut i år vilket känns skönt:).
Förra året - Detta år

Kommentarer
Postat av: Jannica

Stor skillnad, vad fint :)

2010-12-26 @ 12:42:04
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: anna

vilken skillnad. du ÄR verkligen jättefin hanna:)

2010-12-26 @ 17:30:49
Postat av: Sanna

Jäklar!!!=) haha vilken himla skillnad!=)

2010-12-26 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0