Spokie

Vilken jävla härlig dag det är idag! Jag tycker att det är så skönt att må bra!

Idag när jag var på sjukhuset så fick jag en stark känsla av att min syster var där. Jag vet inte varför men jag var helt säker på saken. Det var nästan så att jag kunde se henne och Vidar framför mig. Så jag skyndade mig lite ut eftersom vi inte direkt är super tajt just nu. Kanske hörde jag dom i mitt undermedvetna?!
När jag kom hem donade jag lite och sen klickade jag runt på några bloggar och in på syrrans blogg. Hon bloggar typ 1 gång varannan vecka så jag är väldigt sällan in där. Men idag av alla jävla dagar så bloggar hon. Det hon skriver är det kusligaste.. "På sjukhuset med lilleman.. Inte kul..".
Läskigt värre! Hoppas det är bra med lillkillen!

Idag har jag slutat med Balsamkuren! Jag har fortfarande inte hittat något tillräckligt bra balsam som kan ersätta Eldorado(gamla receptet). Så jag ger upp, håret blir flygit och jag trivs inte i det. Kanske därav jag byter lite färg också haha..
Därför har jag plockat ner alla mina gamla "lukta gott" balsam, schampon och hår smörjor från vinden. Nu ska jag dofta gott i håret igen!!


Ops nu ska jag iväg och kika på en ny lägenhet! Håll tillgodo det blir mycket bloggning idag:)

Kommentarer
Postat av: Malin

var ska du titta på lägenhet?! är du på g att flytta?

2010-12-17 @ 22:46:19
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0