Thailand!

Nu har jag bestämt mig. Jag ska åka till Thailand när jag gått ner alla mina kilon. Om jag är skit hängig i skinnet så ska jag operera bort allt sånt skit först också.
Jag ska ta sprutorna som krävs för Thailand och jag ska flyga hela den där långa hemska vägen. Någon som ska med?! Nu ska jag sätta mig och klura på fler roliga belöningar som jag ska få när jag uppnått mina vikt mål.

Nu är jag helt upphettad, har legat i ett kokhett bad i en timme för att kurera mig så att jag kan träna imorgon..

Kommentarer
Postat av: Mina

Jag följer lätt med till Thailand!!! :)

2010-12-28 @ 20:30:34
Postat av: Kina

Bra val HAnna!!!!

Kram

2010-12-28 @ 20:36:14
Postat av: sis

Jag följer oxå med....men när????

och hur länge???

2010-12-28 @ 21:35:48
Postat av: Sanna

Gud vad härligt mål!=) du är så peppande hanna, kör på bara haha=)

2010-12-29 @ 03:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0