Världens bästa Sanna

Min underbara vän Sanna fyller idag hela 26 år. Hon är sist av oss i gänget att fylla år. Jag började umgås med Sanna när jag gick i 7:an. Hon bytte till min klass efter någon vecka tror jag. Tänk vilken tur att hon gjorde det! Vad jag skulle gått miste om mycket om hon inte fanns i mitt liv.

Sanna som vän är sträng, otroligt duktig, driven, petig, snäll, glad, prat glad, fin, kreativ, hurtig och världens bästa!. Hon puschar och peppar och finns alltid där trots att hon kan vara på andra sidan jorden.

Jag är så otroligt glad och tacksam för att jag har henne i mitt liv!
Grattis grattis grattis!!

ps. ANNA idag är det ditt ansvar att se till att Sanna får en underbar födelsedag!!

Kommentarer
Postat av: anna

håller helt med dej på alla punkter hanna! vilket himla fint inlägg o det är ju världens bästa sanna värd!

hoppas du får en bra helg!



ps. jag ska göra mitt bästa!

2010-12-10 @ 16:36:44
Postat av: Sanna

Hanna!=) vad glad jag blev när jag såg det här!=) Idag ska vi fira på indisk resturang, tror hela 17 personer kommer, den enda som fattas är du!=) haha jag tyckte din beskrivning av mig var jätte kul=)

2010-12-10 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0