Vet ni en bra grej?!

Jag är lika trött nu som jag brukar vara vid 2-3 på natten i vanliga fall, så nu ska jag hoppa i säng och sova!! Jag var ju uppe med tuppen imorse.

Jag måste verkligen tacka er för att ni är så gulliga här på bloggen! Jag tror jag tänker på er lite för mycket haha.. Men bloggen är fan en stor del av mitt liv! Kul att ni är så snälla som kikar in här och peppar och är med i mitt liv!

Idag sa mamma "jag men det är ju inte så att jag pratar om din viktnedgång med alla". "Nä det är ju tur det" hann jag tänka innan jag insåg att min viktnedgång är allmänhetens, ingen äger ju något på nätet liksom haha.. sjukt!

Imorgon kommer en av mina allra bästa vänner hit!! I hope...

Kommentarer
Postat av: Jannica

Mitt mål är 30 kg, komma ner till 68 kg först :) sen kommer ja nog vilja tappa lite mer, men de tar jag då :)

2010-12-08 @ 23:22:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0