God morgon!

Vi hade spakväll här igår, så härligt!

Färgade ögonbrynen, gjorde ansiktsmask, färgade håret & myste..
 
Vi kollade även på Melodifestivalen, tänker tycka till lite kort om den.
 bidragen, det fanns inget jag kände "yes va bra!" Jag vet att de fått inskickat mycket bättre bidrag, varför har de inte tagit med dom?!
 Glada Hudik-teatern, Underbart! En sån glädje de hade, jag blev glad bara av att se dom. Dom såg så stolta och var ju så duktiga.
 
Undra om jag ska försöka få morfar att låna ut Ambra till mig idag, jag är ju ändå bara hemma och såsar runt.. Jag har iallafall sökt jobbet på Polismyndigheten för några dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja tänk vad man kan göra med lite färg :P Ansiktet känns lent idag på mig efter ansiktsbehandlingen, känner du nått av den? En riktigt mysig spakväll tycker jag att vi hade, inte roligt att gå upp och jobba idag men imorgon då blir det ledighet ledighet :) HUjj Hujj

2010-02-14 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0