Idag har...

.. jag inte gjort mycket vettigt. Känner mig lite halvkrasslig ena stunden och dösjuk nästa. Klockan 15 idag kom jag på att jag inte ätit något, kände mig alldeles svag och svimfärdig, då gjorde jag lite fattiga riddare utan ägg men med svamp istället. Idag har jag också:
 
*Gått 3 promenader - eftersom jag har Ambra.
 
*Ätit chips - på en vardag , ja vet
 
*Duschat 1 gång - frös som fan
 
*Blitt skit förbannad på bilen för att jag inte får upp skuffen & där i ligger mina varma sköna storstövlar. Det är inte lätt att bo på landet & ha hund utan dom.
 
*Badat 2 gånger -  måste värma upp mig efter promenaderna.
 
*Gjort den dåligaste jobbintervjun ever. Dom ringde vid 12 precis när jag var som sämst idag, ont i huvet, lite feber, allmänt slö & huvudet var inte alls vaket.
 
*Planerat klart maten till lördag när vi ska ha jobbdejt, Längtar!!
 
*Skalat 3 dåliga apelsiner - jobbigt att skala utan att få äta nått.
 
*Pratat med syrran typ 23 gånger om absolut ingenting.
 
*Lyckats fått Ambra att sluta jaga Katten.
 
*Bestämt vilka böcker jag ska köpa på Åhlens bokrea.
 
Nu har jag det roligaste kvar DISKA massor, STÄDA & Gå ut med Ambra igen..
 
Jag vill spela Cluedo -  kommer ni ihåg det gamla spelet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0