Jag klarar det inte..

jag måste skriva lite..
Jag tycker att det är kul att blogga. Jag tycker inte det är jobbigt. Jag tycker inte det tar lång tid. Jag mår bättre när jag skriver ner saker här och lämnar det istället för att grubbla. Grubbla är inget för mig!
 
Har umgåtts massor med Mike.. städade precis innan han kom hit..

alla de där grejjerna hittade han överallt i lägenheten & gav dom till mig.. snällt!
Han måste ut typ varje kvart känns det som ibland men han är ju bara för söt och go resten av tiden.
 
Blev bjuden på lunch idag Tonfisk, fetaost, tomat, svamp paj idag. Japps syster med flera jag tyckte det var gott. Mina smaklökar han förändrats, jag gillar mat paj, efterrättspaj och bullar det har jag inte gjort förut. Ps. jag ogillar fortfarande lasagne och korv av alla de slag.

Fick fika efter maten!
 
Denna goding har varit med hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh han är jätte söt vovven juh! En sån vill jag också ha :)

2010-02-14 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0