Lördag

Dagen började perfekt fick en liten kort stund med Hanna & Loke innan jag fixade ordning bilen, fyllde på olja och spolarvätska. Sen styrde jag kosan hemåt Bollnäs igen.. med ett viktigt stopp på Arlanda för att hämta upp Baliresenärerna Johanna & Andre som nu is back in town!
 
Mina ringde mig nyss och sa att hon är i stan och vill träffas & självklart vill jag det! Imårron är det bestämt. Hon bor ju i Malmö så det är så sällan vi träffs.. Längtar tills vi får skvallras lite.
 
Therese har inflyttningsfest så jag ska strax dra mig iväg dit nu & umgås lite innan jag kilar hem och tittar på Melodifestivalen. Måste dock sminka mig först, jisses vad seg jag är, måste hurta till lite nu.

Nu var det gjort.. See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0