Melodifestivalen börjar..

Jag vet inte hur mycket jag ska kolla på alla omgångar men jag tycker till om denna första iallafall. Jag har tjuvlyssnat på låtarna nu och tycker följande
 
Ola - Unstoppable
Pinsamt, en till låt till samma tjejnamn. Väldigt dålig engelska.
 
Jenny Silver - A Place To Stay
Tråkig.
 
Linda Pritchard -You´re Making Me Hot-Hot-Hot
Party låt till sommaren! Känns lite spansk. Tycker inte om den ändå.. inte ännu iallafall.
 
Pain of Salvation - Road Salt
Snygga ögon! Mycket bra låt!, men i melodifestivalen?! Nja..
 
Anders Ekborg - The Saviour
Vilken röst! Men han ser för slemmig ut. Vet inte vad jag tycker ännu.
 
Jessica Andersson - I Did It For Love
Ballad, jag hade hoppats på lite fart..
 
Frispråkarn - Singel
Vem är han? Men va fan ge upp..
 
Salem Al Fakir - Keep On Walking
Ja den låter som allt annat han sjunger.
 
- går vidare till final
-går vidare till andra chansen
 -Hemskt
Detta är vad jag tycker!!
 
Jag tror dock att de som röstar dvs inte jag röstar så att  Anders Ekborg och Ola går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0