Mitt gamla jobb..

Saknar jag lite titt som tätt..eller jag saknar männiksorna som jobbar där!! Det är en sån härlig sammanhållning och alla pratar med alla!
Tänker därför ägna hela detta inlägg till dom.. Kommer också att visa en massa härliga och några mindre härliga kort..
Vi börjar med att visa en vanlig dag i Lunchrummet..
Fika paus

Sarah har ju slutat
Linda, alltid lika glad och fin!
Sofia, hon har varit mörk ett bra tag nu. Men nu är hon lika ljushårig som på bilden igen..
 
Jobbet, du har 2-3 stycken som kikar över din axel att du gör rätt..

 
Så hade vi företagsfest.. haha..
Ledningen höll tal
Härliga människor
Kubb

Världens härligaste Kerstin
Maria the best!
Mys


HAHA..
Ja vad säger man?!
Live musik.. Mest Snabbköpskassörskan om jag inte minns fel.. & Maria går på vägen, det har jag en film på till och med..
 Härlig kväll!
 
Tänkte att jag skulle lägga ut 2-3 kort, men det blev några fler! Finns så många roliga människor på det där stället!

Vi borde ha en träff...Det ska jag fixa..
Linda BJ, Marion, Linda , Sarah, Maria, Sofia & Malin är ni med på det?! Vore ju skoj tycker jag.. & säkert Sofia också.. Då hänger det på er andra... Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Marion

Go for it! Kombinera groggkvällen och en jobbarkompisträff så är det fixed!

2010-02-17 @ 15:38:40
Postat av: Linda

Det låter som en bra idé, vore jättekul! :)

2010-02-17 @ 19:55:31
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Malin

Men absolut!! =)

2010-02-18 @ 08:26:45
Postat av: jm

Vad använder du för kamera?

2010-02-18 @ 10:49:08
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: zeynep

men du har glömt bort mig ju :(

2010-02-18 @ 13:13:10
Postat av: Maria Elfving

Klart vi ska träffas!! Saknar dig!!!

2010-02-20 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0