Vinnande koncept?!

Jag har kollat på Fast & Furious för 3:dje gången nu. Sofia ville se den och jag kan se den hur många gånger som helst. Jag kollade inte så mycket idag eftersom jag hade Ted också, men jag kan ha den på i bakrunden.
Tänkte då på att den största anledningen till att jag kollar på den filmen är att jag gillar snygga snälla men ändå lite ganster killar.. i filmer alltså.
 
Nu sitter jag & kollar på NCIS LA, det är bra men sämre än vanliga NCIS..
Det jag kommer att tänka på är att i både Fast & Furious och NCIS LA så är det en stor halvsnygg kille med massor med muskler och sjukt snygga armar!

&
en jävligt snygg lite lortig kille med massor med charm

Tror ni att det är ett medvetet val till ett vinnande koncept? Eller är det bara jag som tänker så här?

Kommentarer
Postat av: emelie

sv. jag tror den är från nelly.com. men är inte säker. kolla tillbaka i mina inlägg under kategorin skor och kläder. den finns där någonstans:)

2010-02-10 @ 09:45:06
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0