Äntligen hemma

Haha jag skrev aldrig med slutklämmen igår. Det jag skulle komma fram till var att Jag som arbetslös gör massa saker hela tiden för att slippa vara sysslolös. Oavsätt om det är diska, träna eller sminka mig. Men ingen kan klaga på att jag inte gör någonting iallafall, det var lite ironiskt, för som ni ser så gjorde jag inget vettigt på typ hela dagen På måndag ska jag gå från att vara arbetslös till arbetssökande..
 
Idag har det varit rush sen jag vaknade halv 8.. började då städa, torkade allt och damsög och donade. Sen åt jag en sen frukost och sen åkte jag iväg till Sporthallen. Sofia och jag simmade en stund och bastade och myste.
2 timmar senare tog vi bilen och åkte mot Arbrå och träffade pappa och faxade ett papper. Sen åkte vi hem till Marlene och hälsade på. De kommer att få så sjukt fint i sitt nya hus.. Det huset dom bor i nu är också fint och stort. Säkert 10 rum och 2 kök och och en stor tvättstuga och ja jag skulle lätt bo där..
 
Sen åkte vi och hälsade på Sarah i bilverkstan i Lottefors..

Därför fixade vi lite med min bil också.. Så nu går det att öppna framdörren på min bil..haha.. underbart att ha vänner som fixar! Det hade blitt stora klunsar is innanför dörren så alla som inte är super smala har fått åkt bak i min bil i typ 1 månads tid. Vi stannad där ganska länge och snickerisnackade om allt möjligt. Sen åkte vi hem och åt och umgicks lite.
 
Nu har jag varit och handlat och skjutsat hem Sofia, har varit härligt och fått lite Sofiatid.
Får se vad som händer ikväll.. lite Sex and the City kanske.. & klockan 20 är det "Det okända", spännande!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha! Jadu j*klar vad kallt det blev till slut efter att man stått och bankat bort all is :P Men skoj är det... Var ett tag sedan man fick skita ner sig lite :) Tack för den trevliga dagen! Men nu i helgen ska vi då åka skoter hoppas jag på! Kramsi kusinis!

2010-01-14 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0