Bröst

lite tabu att skriva om det eller?! Äsch jag skirver ju om vad jag tycker i knoppen till 99,9% så nu blire om kroppen..
Jag har varit lite nojjig nu när jag går ner i vikt och cm att mina bröst ändrar sig och blir mindre.. har aldrig haft detta problemet förut och har det inte riktigt ännu heller. Men jag är en ovanlig tjockis som gillar min kropp. Men jag ska ju gå ner i vikt för att undvika massa sjukdomar som min "underbara" vän Johanna har upplyst mig om nu när hon pluggar till sjuksyrra. Jag har typ 70% mer risk att bli sjuk. Så nu är det allvar och jag är riktigt duktig såklart som går neråt iallafall..
                                          Nya klänningen
Men åter till mina bröst, jag vill ju inte att dom ska fösvinna, bli hängiga, tomma eller jag vet inte "ändra sig till det sämre". Nu är jag inte nojjig längre..
Stamceller kan ge större bröst
Ditt lårfett kan bidra till större bröst – en utveckling som gjorts möjlig med forskning på stamceller. Nu finns den nya metoden i Sverige.
Lucy Mead, 23 år, blev nyligen Storbritanniens första kvinna att få större kupa med kroppseget fett. Vävnad flyttas från exempelvis rumpan till bysten, och sedan fixeras den på plats med hjälp av stamcellerna. Detta kan göras med lokalbedövning och väntas ge implantatkirurgin stor konkurrens om några år.
Nu har den nya metoden, som kallas Body-Jet, kommit till Sverige. Metoden innebär en fettsugning och fettransplantation i ett, där man tar fett från mage eller lår och flytta till bröst eller stuss. Den sägs även ha mindre bieffekter än traditionell fettsugning som förstör fettcellerna och kräver en längre återhämtning.

Ja, great säger jag! Nu kan jag gå ner massor utan att behöva bli utan mina bröst.. Jag vill inte ha kuddar i mig så därför anser jag att detta är det mest naturliga för just mig om typ 2 år när jag är klar med det mesta av min långa resa...
Att jag är livrädd för doktorer och sprutor och sjukhus och sånt skit det får jag gå i terapi eller nått för innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0