Duktig?!

Men herre gud vad jag är duktig på att ändra mina rutiner. Jag kan inte! Jag bestämde mig ju för att ställa om dygnet för 3 dagar sedan.. det gick bra de första två kvällarna i säng före 23. Men igår kom jag ju hem vid 4 och idag är jag fortfarande pigg. Hur kan det vara så? Kanske kan lägga mig på spikmattan ett tag så jag slappnar av somnar..
Lite röd i ögonen?!

Men nu när jag ändå är vaken kan jag skriva lite om en grej som gör mig lycklig lite då och då..
SMS
De små orden människor skriver i sms kan verkligen förändra hela min dag. Idag tex fick jag ett sms från Johanna om att hon tackade för igår att jag kom dit och umgicks med henne. Jag fick genast ett smile på läpparna och kände mig lite gladare.

Har fått många sånna sms nu i juletider från personer som jag inte pratar med dagelidax! Underbart!

Äsh.. nu blev det ju NCIS också.. kanske tar spikmattan om 1 timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0