Idag

Som arbetslös tror ju människor att man är helt sysslolös så därför tänkte jag deklarera vad jag har avsatt min tid till idag
Jag började dagen med
2 timmars hemma pyssel; disk, plock mm..
1 timmes promenix till Charlotte och tillbaka i underbart väder.. dock kallare än igår..

30 minuter lunch, Havregrynsgröt
20 minuter fix med bloggen.. ändrat signaturen..
2-3 timmar Sex and the city, halva säsong 1
1 timme fix med bilder
30 minuter provat olika sminkningar
30 minuter dusch
30 minuter läst bloggar
20 minuter promenad till bowling, fick vitt hår pågrund av kylan

1 timme bowling
30 minuter promenad hem, knäppte kort på bandy grejen. När jag kom hem så fanns det 3 snölyktor som lyste så fint och välkomnande, älskar kreativa barn.
1 timme Bones
1 timme Min plats i solen
20 minuter drickande av detoxen.. går segt nu..

Som ni ser så har jag inte sökt ett enda jobb och inte heller lekt med Katten som jag borde.. attans mig! Har lite ont i ryggen också, hur går det att blanda Voltaren med Detoxen och Plåstren?! Kan ju inte vara någon fara...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var inte dåligt det där!

2010-01-12 @ 22:20:49
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0