Kärlek

E-kontakt, jag gick med där en sväng(3 dagar gratis) för ca ett år sedan. Får dock fortfarande informationsmail. Det står att "du har haft 17 nya besökare" och "du har 37 nya mail" bland annat. Ibland får man även ett mail där det står, "Dessa matchar du bäst med i ditt område" eller nått liknande. Skulle nog aldrig våga träffa någon av dom iallafall, tror dom e mördare allihopa.
Idag fick jag iallafall ett sånt där mail och jag brukar i vanliga fall radera dom bara eftersom jag ändå inte kan svara eller kontakta dessa utvalda män på något vis, för då måste man betala. När man väl klickar på länken blir man inloggad och kan se vad alla skrivigt och vilka som besökt din sida. Jag behåller dock mina utskicks mail så jag kan snoka vilka nya i Bollnäs som registrerar sig, det är sjukt så många okända singlar det finns i stan. Idag har jag fått typ 3 flirtar från en man som är 46 år och från Bollnäs " Hubbe46", han vill även se mina foton, men det får han inte. Givande! Precis vad jag söker.
 
Den jag dock lätt skulle kunna ha pratat lite med beskriver den han söker på detta viset:
Tänk att få vara en snöboll.
Födas genom kramar
flyga genom livet
och kanske träffa nån
som man smälter för.


Är det inte underbart?


Kommentarer
Postat av: Therese

Naaw vad gulligt det där lät :D



Ok, bra att du tar det så iaf. Nej, det inte det lättaste med jobb idag, men hoppas du hittar nåt :) Eller startar hannas catering :P

Väldigt jobbfokucerat, men man måste ju ha pengarna, och ams ligger väl på folk som aldrig förr! Men lycka till iaf :) Kram

2010-01-08 @ 15:38:42
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0