Lördag..

& har inga planer what so ever för kvällen.. Tragiskt eller Skönt?! har inte bestämt mig ännu.

Är inne på näst sista skivan av Svenska Hjärtan nu, börjar få lite abstinens redan.. men jag har ju 2 timmar kvar så jag får väll skärpa mig en stund till.

Jag borde ta tag i disken också, men känner verkligen ingen motivation för det. Har inte sökt ett enda jobb idag heller, inte hittat något passande. 1 Februari vill jag börja jobba, så om någon som läser detta behöver en "arbetare" så ring mig!

Idag när jag var ute och åkte så var det en helt fantastisk solnedgång

Visst är den vacker? Var som ett spjut rakt upp i himlen!

Nu ska jag göra varma mackor med svampstuvning, Smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0