MSN

Nu är Anna & Johanna tillbaka på min MSN.. dryga människa! Detta är alltså samma person är jag ganska säker på. Anna utger sig för att vara en annan Anna som jag känner och Johanna utger sig för att vara "Johanna" men säger hela tiden att hon tror att jag är en annan Hanna från dalarna. De ger aldrig upp detta trots att jag sagt vem jag är, de ser bilden på mig, jag svarar typ med, "bra, kul, great, härligt, trist"

Måste visa er hur underlig de är..
Anna säger:
Ja skulle vilja bli fotad av en riktig fotograf nån gång..
är du bra på fota?

Hanna säger:
Jaha.. ja du får ansöka om det då..

Anna säger:
jopp.. nån gång..

Hanna säger:
Nje.. jag fotar bara för skojs skull

Anna säger:
okej.. hehe.. men du har ju bra kamera iaf

Hanna säger:
bra kamera?

Anna säger:
ja ha tagit lite bilder på mig själv typ framför spegeln.. men liknar ju ingen ting.. jaja
ja... för att fota..

Hanna säger:
Hur vet du vad jag har för kamera?

Anna säger:
men alla som håller på med bilder bruka ju ha en bra kamera.. använder min mobil
åsså ha jag ju min cam men den är ju inte bra å fota med
men, har du en bra kamera?

Hanna säger:
Nej jag vill ha en ny..

Anna säger:
haha, okej.. men du kan ju plåta mig, åsså får du ta betalt haha, kan ju va början till en ny kamera

Hanna säger:
Va säger du?

Anna säger:
skojjar ju bara men hade vart kul å bli fotad av ngn som kan
Alltså.. i bigbrother tror jag dom bara har sex... heela tiden..
Har nog för lite å göra när man sitter å kollar på bigbrother

Hanna säger:
Vart kollar du på det? (tänkte utifall det var på tv:n så kunde jag ha på deras tjatter i bakrunden, de är ju helunderliga hela bunten i alla år det har gått, underhållande)
box?

Anna säger:
på nätet.. på youtube bl.a

Hanna säger:
aha

Anna säger:
alltså.. gamla klipp
haha alltså.. vissa ä typ ocensurerade

Hanna säger:
Okej

Anna säger:
men men.. dom är nog kåta hela tiden där.. pluss att dom häller i dom sprit å allt.. haha

Hanna säger:
Jaha kul..

Anna säger:
rätt roligt när de ska förska göra de under täcket utan att bli upptäckt.. bruka du kolla på bigbrother?
Nä.. ,man borde hitta på nått vettigt att göra...

Hanna säger:
Nä jag brukade inte kolla på det..

Anna säger:
oki.. du få kolla klippen på youtube istället då om du vill se sexscener iaf haha (fast du kanske inte e lika snuski som jag) haha

Hanna säger:
vem vet..

Anna säger:
tror de bli en dusch nu

Hanna säger:
Härligt!
Jag ska springa och hämta ett paket på posten

Anna säger:
mm ja ska prova mitt nya masage duschmunstycke

Hanna säger:
Lyxigt!

Anna säger:
japp.. gårt ställa in för alla sorters njutning haha

Hanna säger:
Okej:S

Givande va?! Jag har sagt till dom båda att dom inte känner mig och har även tagit bort dom från min lista 1 gång var.. men dom pluppar in igen på nått vis.. tycker dom är ganska roande ändock.. Vill liksom veta vad deras mål är.. Det kanske är jag som är underlig, som svarar men jag gör bara det typ 1 gång av 8 kanske.. sist var när jag skrev ut det här så tro inte att dett är något jag slösar min tid på dagelidax..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0