Personligt

Cancer eller Gravid?!

Jag är en sån människa som har väldigt mycket olika tankar om olika sjukdomar. Jag tror alltid att om jag har ont någonstarns så är det något allvarligt fel. Det kan vara hjärtat, hjärntumörer eller de flesta sjukdomar som man dör av, det jag gör är att jag ignorerar symptomen tills de försvinner.

Det felet jag har nu är att jag har ont i det ena bröstet. Jag har haft det i ca 3-4 veckor. Så läste jag på internet att det kan vara cancer. Det enda tipset jag skulle få om jag frågade någon lär vara att jag ska gå till läkaren. Men jag är övertygad om att om jag går och gör en undersökning så kommer jag aldrig ut från sjukhuset något mer. När man blir 30 år ska man gå på någon mamografi koll. Får väll hålla ut tills dess.

Mina symptom är:
* Ont i bröstet
* Magen känns underlig och uppsvälld
* Blitt blödig och grinar titt som tätt
* Mår illa om jag äter och även om jag inte äter
* Humör svängningar. Kan vara jätteglad ena minuten och arg i nästa.

Jag pratade med syrran om det igår och hennes tanke var att jag skulle vara med barn. I wish..

Det här är nog mitt ärligaste inlägg någonsin..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna din lilla luring! Vem är det du har där och rullar omkring med när du inte bloggar???

2010-01-03 @ 20:53:03
URL: http://hannadennya.blogspot.com
Postat av: Nina

Ja men dem symptomen så kan man ju bara undra varför du inte har presenterat honom för nån av dina vänner? Är du ofta trött oxå? =)



Kram till dig!

2010-01-05 @ 22:54:02
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0