Så kul..

Tycker det är så roligt att sitta och pyssla med mina bilder.. timmarna bara springer iväg..
Men nu är det jag som ska spring iväg och hämta ett paket.. Whiii.. detta är vad jag väntar
+

Hoppas han blir glad! Vidar körde ju deras telefon i micron härom veckan så nu är dom utan, vad jag vet iallafall.. hoppas nu inte dom går in och läser här innan jag hinner ge honom den innan bara.

Uppdate 17:34.
Det lila och blåa linnena var lite små, men det gör ju absolut ingenting eftersom jag ska ha dom i sommar och då kommer jag att vara smalare.
Det randiga linnet var perfekt att ha över ett längre linne.
Klänningen kommer lätt att vara min favorit en längre tid nu, kommer nog att ha den på lördag, MID på Tranan, Whiiihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0