Sova

Sova kan man göra när man är gammal har jag fått höra hela min uppväxt, så jag lever på den sägnen. Jag sitter och pysslar och trixar med korten.. ska ge er ett smakprov här på hur lätt det är att göra en ganska stor förändring på ett kort.

Så såg kortet ut från början
1


Ganska trist och ordinärt men jag gillart dock.
2


Suddade till det lite, passar mig lite bättre än rak kant
3
Sista bilden blev, ja ganska mycket jag haha.. men det beror ju på vad man ska ha den färdiga bilden till. Jag gillar bild nummer 2 bäst denna gång eftersom jag ser färgerna och jag ville ha en bild som visade mitt nya armband som jag fick gratis när jag gick med i Sex and the City klubben..

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0