Tidig morgon

Idag var jag uppe med tuppen idag.. kvart i sju vaknade jag. Det är så underligt men men det är bara att ta till vara på piggheten så nu har jag haft mysmorgon och tänt ljus och fixat lite med en massa kort.

Kanske måste äta något mer innan vi åker men det får bli en frukt tror jag. Jobbigt att vara borta hela dagen utan att få laga sin egna mat.

Mitt bästa tips en dag som denna är

Den är så god och en perfekt sammansättning av olika smaker. Den innehåller bland annat, Hasselnötter, Havregryn, Fiber havregryn, Linfrön, Solroskärnor, Kanel, Ingefära, Rågflingor och Russin. Jag fick den i Julklapp av min Johanna. Fattar inte att hon åker till Bali om en vecka och blir borta TRE hela veckor.

Nu ska jag kolla på The Voice - Katrin is back!

Kommentarer
Postat av: Lotta

vi laddade ner nån Super Mario pack från en torrentsida, det var mer eller mindre ALLA Super Mario som nånsin gjorts. jag blev asglad hahaha ;D



minns inte vilken av alla tusen torrentsidor.

prova piratebay och se om det finns där..

2010-01-07 @ 08:30:44
URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha Tack :) Man måste ju försöka iaf :P Jodå, det går bra med huset, hoppas på att tag tag i barnrummet snart. Och efter det gästrum/datarum. Men annars är det typ klart :) Några småsaker bara som ska fixas, men det kommer man nog alltid ha :P

Hur är det med dig? Varför sluta du på anthill? Och hittar du nåt nytt jobb? :)

2010-01-07 @ 10:29:51
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0