To day..

Ännu en dag har passerat.. & den har varit jättebra! Skön morgon och sen massa trevligt prat med Sofia och nu television kväll och tvätttid.

Det jag missade var hundträning med Helena och det var inte alls bra. Men soppan var på spisen och Fia var här så jag kunde inte. Men nästa gång ska jag fan vara sysslolös. Älskar att träffa Helena och hundarna. Helena är en av de allra närmsta vänner jag har, hon är den ärligaste och snällaste människa jag känner. Jag ska ta en tekväll med henne i veckan.. Komihåg det!


Sofia & jag åt grönsakssoppa och vitlöksbröd, Blev alla fel med denna bild, bakrunden blev inte som jag ville, vinklarna är helt väck, men soppan var jäkligt god.

Imorgon ska jag börja ta tag i mitt liv igen. Planen för just imorgon är 1 promenad, söka två jobb, kolla upp teckenspråkskurs, kontrollera vikten, ringa akassan/facket och kolla på CSI klockan 21..

It´s hard to win samebodys trust but it´s really easy to loose it. / kommissarie Barnaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0