Vidde och...

1c6cbc39179da1ac83eef156181214e9.png

Vidde och jag bygger pussel:) så mysigt! Om någon timme sitter jag på Take off med en smarrig tacotallrik, längtar! Oj vad jag skriver det här inlägget som ett sms med massa utropstecken. Sam och Nils spelar X-box, fotboll.. Jag ska hjälpa syster i köket nu, eller iallafall hålla henne sällskap:). Trist att Helena inte blir med imårron, Men vi får säkert skoj ändå! Missade en promenad med henne nyss också bara för att jag är här hemma. Vidde har petat i näsan på katten Zlatan idag haha.. Han är helt galen! Nils var så lugn som liten så man är verkligen inte van en lika vild unge som V. Ryggen känns lite bättre nu.. Har inte tagit en Voltaren på 10 dagar minst, inte sen jag börja med detoxen. Ja men det här var min första mobilbloggning... Nu har jag slut på ord för tillfället.. Eller vad tror ni egentligen om "Gå ner i vikt" plåstren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0