Boopidopedopedopedoo dopedoppedoppe Jää Jää

Attans nu glömde jag vad det var jag skulle skriva. Snurrig idag som vanligt. Jo jag skulle berätta den största fördelen med denna diet. Jag blir INTE trött efter maten så idag istället för att lägga mig i soffan och slöa lite efter maten så tog jag tag i städningen här hemma och damsög, tvättar, pocka undan lite på balkongen och efter allt tog jag nu en dusch. Nu har jag bara diskningen kvar...

Har varit i Växbo idag som vanligt och surrat lite med familjen. Troligtvis drar vi på semester på fredag!! Skönt ska det bli. Måste ju fixa kattvakt också.

Jag hatar verkligen småkryp nuförtiden och idag försökte jag plåga ihjäl ett stort kryp men den dör aldrig. Den kryper fortfarande omkring inuti kuvertet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0