Ciao

Jag älskar att sitta och läsa era kommentarer! Speciellt nu när ni är så jädrans positiva. Kul att jag fått så bra respons på LCHF grejen. Då kanske jag vågar fortsätta skriva om den ändå. Jag övervägde att undanhålla allt som har med mat att göra från bloggen. Men det går nog inte för min del.

Snart kommer Sanna och Adam och hälsar på en sväng innan jag ska dra mig mot Strömmarna. Allt är packat och allt är i bilen. Baltazar har äntligen lagt sig ner, han har sprungit runt runt hela dagen. Men efter promenaden med Helena och Mike blev han lite lugnare.
Vill ni nått så smsa eller ring! Det är dock lite dålig mottagning där så sms är bäst!
Bjussar på lite klipp från i tisdags som ni kan kika på medan jag är borta..


Lite senare på kvällen..
Nu drar jag.. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Marion

Vi vill jättegärna läsa om allt som rör ditt liv, därtill mat och LCHF!



Du gör det så bra!

2010-07-16 @ 22:27:00
Postat av: Mina

Börjar oxå bli sjukt sugen på att prova dieten du går på nu! Dy skulle inte kunna tänka dig att skriva mer om vad du äter varje dag? Som en hjälp till hur man kan kombinera måltider o så. Vad äter du till frukost tex? Jag lagar ju nästan aldrig mat o äter CRAP, så jag behöver hjälp!! :) puss gumman

2010-07-19 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0