Första dagen avklarad

Ska försöka dela upp det lite i olika inlägg här på bloggen så att man kan läsa enbart om dieten om man vill. Så här kommer lite update om dagen som gått.
Jag började dagen utan frukost därför att jag proppat i mig så mycket mat och skit de senaste dagarna så jag var helt enkelt inte hungrig.

Vid 12 åt jag lunch med Sofia. Omelett gjord på 3 ägg, 1 champinjon, 1/2 paket bacon, grädde och persilja. Den gick att äta! Det värsta var att jag gjorde Sofias omelett och sen skulle jag göra min, då åkte tallriken med bacon och champinjon i golvet, äggsmeten åkte ut över hela spisen och stekpannan välte. Great, då tänkte jag ge upp, blev så jävla arg haha.. men så Gjorde jag om och gjorde rätt. Så typiskt mig att klanta till det, det värsta var att jag såklart fick kleta upp all röra sen också, VIDRIGT!

Middagen åt jag hos mor och far, räk & kräftstjärtssås med lite stekt haj i ägg.
Ja det är det jag ätit idag. Men jag är mätt och belåten. I morgon ska jag försöka äta TRE gånger som man ska göra enligt denna modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0