Funny..

Jag har små läst Annys blogg hela vägen tillbaka till mars förra året nu. Där hittade jag denna!

Gör så här: 1. Ta fram din mobil! 2. Gå till inkorgen! 3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en Alltså fråga 1 - första meningen i första sms:et, fråga 2 första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? “Jag kom aldrig iväg igår för jag låg inne sjuk hela dagen.” 

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? “Ja absolut:)” 

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? “:) Härligt! Då kan jag sova lugnt!”

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende? “Du bör hålla fönster och dörrar stängda i natt.”

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? “Vilken turkväll vi hade igår!”

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? “Haha, kan vara skönt ibland också!” 

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom? “Nu åker vi in på förlossningen:D

8. Vad vill du höra mest av allt? “Tack så mycket för att du kom på festen & för att du skjutsa oss & för att jag fick klappa din hund & för att du hitta min telefon.”

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv? “Smaskigt! Jag är död idag!"
Haha vad passande den sista blev..

Kommentarer
Postat av: anny

oj! att du har orkat läsa så långt! å andra sidan uppdaterar jag inte lika frekvent som du :)

Den där sms-grejen blir alltid lika rolig!

2010-07-07 @ 08:17:38
URL: http://aaanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0