Gomorron

Nu har jag vilat upp mig tror jag. Känner mig piggare idag iallafall, sov dock länge men vaknade pigg. Jag har sökt lite jobb och promenerat Baltazar. Mer än så har jag inte gjort idag. Ska äta frukost nu och sen ska jag gå en sväng på stan tror jag.
Jag har ingenting planerat idag, i morgon eller på torsdag det känns jätteunderligt. Jag brukar alltid ha någon grej varje dag som jag vet att jag ska göra. På fredag ska jag ha Picknick och mys med Christine, hon fick det i present av mig när hon fyllde år. Jag planerade lite med maten igår men ska fixa klart idag så jag kan handla och greja så att allt blir färdigt. Vi ska vara ute men vi får la ta med en massa filtar och koftor så att vi håller oss varma. På lördag åker vi till Västerås! Ska nog bli skönt att komma bort en sväng igen då, just nu är det ganska skönt att vara hemmakring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0