Målsättning!

Motivationen bygger på att jag uppnår mål. Så därför har jag tagit enligt mig realistiska mål. Just nu känns det sjukt skönt att det blev så bra resultat första veckan eftersom jag nu ska iväg på semester med familjen.

* Jag har ett hyffsat kortsiktigt mål och det är att jag oavsätt omständigheter ska äta strikt LCHF diet i 3 veckor(2 veckor kvar alltså). Jag får dock äta Jordgubbar och Smultron och bär.

* Jag har ett resultatmål som jag ska nå under tidens gång. Det är:
Minska..
19 kg i vikt (13,9 kvar)
18 cm runt Tjocklår (15 cm kvar)
10 cm runt smallår (9 cm kvar)
4 cm runt Vaden (3 cm kvar)
23 cm runt Mage (18 cm kvar)
14 cm runt Rumpa (13 cm kvar)
12 cm runt Bröst (10 cm kvar)
5 cm runt arm (4 cm kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0