Nu är jag härligt trött

Eftersom jag cyklade till Växbo idag så känns kroppen helt mör nu. Härligt att få denna känsla när man verkligen gjort något fysiskt. Jag har även tagit några beslut, bland annat.
Therese vill inte åka till Alicante så jag ska åka till Bulgarien med syster och kanske barn istället. Jag kommer troligtvis även åka och hälsa på Sanna i Barcelona en sväng. Hoppas även på att göra en trip med Hanna men det blir nog i Sveariket.

Jag har fortfarande ett stort beslut att ta angående min underbara Baltazar. Hon som äger honom skickade mig ett mail och meddelade att hon kommer att sälja honom när hon får tillbaka honom.
Jag vill ju självklart ha honom kvar och det kommer säkert att ordna sig med hundvakt på dagarna när jag väl fått ett jobb. Men jag känner mig lite fast. Jag skulle vilja ha en extra familj till honom, där jag kan lämna honom när jag vill ta en impulsiv trip till Stockholm eller när jag ska utomlands utan att känna att jag kräver det av mina nära och kära jämt. Sen har jag inte heller pengarna som hon vill ha för honom, men det är ju sånt jag måste fixa om jag verkligen bestämmer mig för att behålla honom. Men det känns sjukt långt borta att lämna tillbaka honom så att han ännu en gång måste flytta till en ny Matte/Husse. Men det är ju inte mitt val, men mitt val påverkar ju utgången tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Mina

Åh..vilket jobbigt val med Baltazar..förstår ditt dilemma. När ska du till Barcelona? Jag ska dit 1,2,3 oktober :) Ses nästa vecka förresten!

2010-07-29 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0