Sommar sommar sommar det är dans i folkets...

image369 (MMS)

Sommar sommar sommar det är dans i folketspark! Ikväll är det Hälsingenatta på Långnäs med DiLEVA;-) men det var inte alls det jag skulle skriva om nu. Jag ligger i skuggan och är trött på solen! Det är så varmt och bränner lite här och där. Jag ligger här och kikar på molnen som bara blir fler och fler och tjockare och tjockare och jag deppar inte för det! Jag känner mig bara lugn och glad. Mamma och pappa har alltid något projekt på gång, nu krattar och skottar igen diket där de grävt ner jordvärmen. Det är sjukt varmt, så jag har paus mest hela tiden:). Baltazar har nog hittat den bästa platsen, det är skugga men man ser allt, synd att jag inte får plats där under:-P haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0